wtorek, 21 lipca 2015

Egzotyczna wyspa

Od jesieni wraz z Dusią trwamy w postanowieniu, że na każdą porę roku będziemy robić jakąś większą pracę która potem przez 3 miesiące będzie sobie wisiała na drzwiach od Jej pokoju. Tak więc była już Pani Jesień KLIK, zimowy Bałwanek KLIK i ostatnio wiosenna łąka KLIK. W końcu przyszła pora na coś letniego. Tak naprawdę zrobiłyśmy to już 1,5 tygodnia temu ale dopiero teraz doczekało się prezentacji ;).
Pierwotnie w planach było stworzenie wielkiego uśmiechniętego słońca na niebieskim brystolu ale ostatecznie (jak to często bywa) zmieniłyśmy zdanie. Wakacje chyba mimowolnie kojarzą się z ciepełkiem, beztroską, jakąś wodą a jak jeszcze plaża jest to już w ogóle super. No i dlatego wyczarowałyśmy naszą prywatną osobistą wyspę :).

Na początku inne niż miało być i nieco mniejsze ale powstało słoneczko. Z papierowego talerzyka pomalowanego farbą oraz wyciętych odrysowanych Dusi dłoni.

Potem zaczęła formować się plaża i morze z bibuły. Do tego kilka innych elementów powycinanych z różnych kolorowych materiałów: palmy, delfinek, łódeczki itd.

W związku, że to nasza wymyślona wyspa stwierdziłyśmy, że przy okazji skorzystamy z zakupionych niedawno piankowych egzotycznych, samoprzylepnych  zwierzaków i nie tylko :)

Dusia zrobiła też kilka muszelek z plasteliny :)

W ten oto sposób za pomocą różniastych materiałów (czyli tak jak lubimy) pomalutku (prace robiłyśmy na raty przez dwa dni) nasza wyspa przybrała nieco realniejszych kształtów :)

Mówiąc nieskromnie: my jesteśmy mega zadowolone z efektu końcowego ;), chyba nawet nie sądziłyśmy, że wyjdzie nam to aż tak fajnie :)
Tylko nasza wyspa nie ma jeszcze nazwy... Hmm... macie jakieś pomysły?