niedziela, 26 marca 2017

Panda Maryśka

Projekt Zwierzaki Cudaki trwa sobie w najlepsze, Uczestników przybywa, zwierzaki "rozmnażają się", jest wesoło i kolorowo. Choć w zasadach jest, że wystarczy zrobić tylko jednego to jednak sporo Osób wykonuje wszystkie 4 za co podziwiam :). Ja akurat założyłam sobie że będziemy wyczarowywać chociaż dwa i póki co udaje nam się trzymać planu co mnie bardzo cieszy. 
W marcu powstały u nas już boćki z towarzystwie innych ptaków KLIK a co dalej? Wybór kolejnego zwierzaka należał oczywiście do Dusi...


... i zdecydowała się na pandę :)

Myślę, że nie ma co kombinować i opisywać krok po kroku ponieważ wszystko widać na zdjęciach poza tym oglądam właśnie mecz i choć ogólnie podzielną uwagę mam to jednak jakoś teraz skupić nie mogę się ;) 

Do wykonania pracy wystarczyło tylko kilka rzeczy: blok w różnych kolorach, nożyczki, klej i korektor (Dziecko me ostatnio gdy trzeba na czarnym namalować coś białego odrazu leci po korektor). 

Pandę w 100% wykonała samodzielnie Dusia :) Pomysł aby dodać jakieś roślinki też wypłynął od niej a ja tak naprawdę powycinałam tylko listki.




Tadaaammmm...
Przedstawiam Wam sympatyczną Pandę Maryśkę :)


13 komentarzy: