niedziela, 13 listopada 2016

Jeżyki

Dzisiaj bez długich wstępów będzie ;)
Czas na naszą, kolejną odsłonę wpisu w ramach Projektu Zwierzaki Cudaki 2 :)


Na listopad ustaliłam, że do wykonania będą następujące zwierzaki: myszka, jeż, świnka oraz wiewiórka. 
Jakoś tak odrazu przeczuwałam, że Dusia będzie chciała wykonać kolczastego cudaka i nie myliłam się. Zabrakło Jej tylko pomysłu... tzn chciała zrobić z talerzyków ale że już w pierwszej edycji takowe wyczarowałyśmy KLIK to fajnie byłoby wykombinować coś innego. No i przypomniało mi się, o gazetce "Mały Artysta"... Kiedyś kupiłam kilka numerów, niewiele wprawdzie z nich robiłyśmy ale akurat jeden był typowo jesienny także kilka jeżyków pojawiło się tam.


Przy poprzednich naszych Projektowych zwierzakach pojawiły się i prace płaskie i przestrzenne ale wszystkie cudaki jako tako przypominały prawdziwe oryginały. Dziś jednak będzie inaczej ponieważ z gazetkowych propozycji wybrałyśmy wersję najbardziej zabawną i lekko bajkową :) Zresztą sami zobaczcie :)

Na początku musiałyśmy przekalkować potrzebne rzeczy z szablonów dostępnych w gazetce. 
Mogłyśmy każdy element przygotować oddzielnie, tak jak jest to tam pozaznaczane i dopiero posklejać ale poszłyśmy na łatwiznę i odrysowałyśmy odrazu całe postacie. ;)


Kolejny etap to ubarwianie.
Tym w 100% zajęła się Dusia i używała kredek oraz farb. 
Troszkę Jej się zeszło, bo w między czasie oglądała Kucyki ale jakoś dobrnęła do końca ;)


Choć to wcale jeszcze nie koniec prac...
Wygrzebałyśmy ostatnią kartkę z ozdobnego bloku, Dusia coś tam pomazała na niej, dokleiła kilka listków a potem wspólnie powycinałyśmy wszystkie elementy. 


Ostatnie dwie czynności, czyli przyklejanie i obrysowanie mazakiem...


... i praca gotowa. :)
Pan Jeżyk i Pani Jeżykowa właśnie wracając z grzybobrania :D



Ps. Z rok temu korzystając z szablonów z tego samego numeru gazetki i postępując tak jak i przy jeżykowej pracy powstał obrazek z wiewiórką w roli głównej ;).


13 komentarzy:

  1. Bardzo fajna praca i to przy oglądaniu bajki Lena kocha grzyby zbierac jest to jej pasja która staramy się wszyscy pielęgnowac by chciała wychodzic do lasu uzbierała na mikroskop i bedzie ogladac te grzyby z kazdej strony ale do lata daleko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dusia w ogóle średnio lubi wizyty w lesie ale czasem odwiedzamy tak poprostu bez zbierania ;-)
      A mikroskop to fajny sprzęt :-)

      Usuń
  2. Ale fajna gazetka, nawet nie wiedziałam, że taka jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja odkryłam z 1,5 roku temu ale kupiłam tylko kilka numerów.

      Usuń
  3. Jeżyki mają w sobie coś tak słodkiego i uroczego,że uwielbiam na nie patrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny obraz i w jakiej stylowej ramie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten blok jest super... Szkoda, że już nam się skończył :-(

      Usuń
  5. Bardzo ciekawy pomysł na obrazek a jeżyki i my uwielbiamy. Są przeurocze:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca! Czasem fajnie jest skorzystać z gotowców...pamiętam czasy, gdy odbywałam staż w przedszkolu i wtedy miałam totalny obłęd na punkcie Małego Artysty i zawartych w nim szablonów dekoracji :D

    OdpowiedzUsuń
  7. 41 yr old Librarian Aurelie Hurn, hailing from North Vancouver enjoys watching movies like Destiny in Space and Cosplaying. Took a trip to Boyana Church and drives a Ferrari 212 Export Berlinetta. pojawiaja sie na tej stronie

    OdpowiedzUsuń