wtorek, 19 kwietnia 2016

Darmowe pomoce edukacyjne

Jakiś czas temu Ktoś sympatyczny podzielił się informacją, że na jednej ze stron internetowych można zamówić darmowe pomoce edukacyjne. Na początku miałam drobne obawy czy to nie jakaś ściema albo naciagastwo ale, że kilka Osób potwierdziło to też postanowiłam skorzystać :)
I oto co do nas przyszło :D 

Tak sobie pomyślałam, że warto takie informacje posłać dalej coby i inni mogli zerknąć i coś otrzymać.  :)
Także zdradzam Wam o jaką tajemniczą stronę chodzi. Znajdziecie ją TUTAJ
W związku, że jest to strona zagraniczna to warto na samym początku zmienić sobie język na polski a potem należy zarejestrować się podając prawdziwe dane. 
Kolejny krok to wśród setek publikacji odnaleźć to co nas może zainteresować a jak już coś upatrzymy to wrzucić do koszyka (o ile jest akurat dostępne). Przy jednym zamówieniu można zaznaczyć max 20 pozycji bez powtórzeń. Potem należy jeszcze wszystko zatwierdzić i kliknąć w link aktywizacyjny podesłany na mejla.


Tak jak już wspomniałam jest tam wiele publikacji związanych z rożnymi tematami. Niestety spora część nie jest w zasięgu ale ponoć to się zmienia więc warto co i rusz tam zaglądać. Czasem zdarza się również, że jeśli coś jest niedostępne do wysyłki to za to można pobrać sobie samemu w pdf i potem wydrukować. 
Wyszukiwanie pomocy może trochę utrudnione bo te kategorie jakieś takie ale warto poprostu poświecić ciut więcej czasu i poprzeglądać ręcznie podstrony. Ja oczywiście skupiałam się tylko na pozycjach przeznaczonych typowo dla Dzieci albo takich które mogą się poprostu do zabawy/nauki z Dzieckiem przydać bądź wyglądały ciekawie. 

Narazie złożyłam jedno zamówienie a w nim 12 pomocy z czego nie ukrywam 3 okazały się totalnie zbędne ale za to reszta nawet fajna i ciekawa.
Paczka przyszła do mnie tradycyjnie Pocztą a co do czasu oczekiwania to hmm... o ile dobrze pamiętam około miesiąca.

Postanowiłam, że tak na szybko pokaże Wam również to co do nas przyszło, czym może ułatwię i też zamówicie skoro już sprawdzone ;) 

1. "Tajemnice słońca"


2. "Nie ma to jak na wsi"


3. "Nasza planeta - nasza przyszłość"


4. "Nature watch lecące żurawie"


5. Mapa UE 2014


6. Podróże po Europie 2015-16


7. "Odkryjmy Europę"


8. "Ryby Morza Bałtyckiego"


9. "Europa i Ty"


Fajne co nie? I to za darmo... a jak to się mówi jak dają to bierz :P.
Ja zaraz będę wyszukiwać nowe tytuły i kompletować kolejną przesyłkę.
Skorzystacie też?

11 komentarzy:

  1. OO Piękne książeczki :) Lecę też spróbować ;) A długo czekaliście??
    A czemu strona w różnych językach a książeczki po polsku??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My czekałyśmy około miesiąca.
      Co do strony jest ona zagraniczna ale materiały dostępne są w różnych językach. Wybiera się w jakim chcesz :-)

      Usuń
  2. Już lecę zobaczyć, co tam ciekawego mają ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna sprawa, chętnie zobaczę sobie tę stronę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lecę obczajać co tam maja ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też kilka miesiąc temu zamówiłam i dotarły bez przeszkód - niestety tych z Waszych, które podobają mi się najbardziej - "Odkryjmy Europę" i "Tajemnica słońca", już nie było
    nie ma nic za darmo, więc ta akcja też zapewne w jakiś sposób finansowana jest z Funduszy Europejskich, czyli pieniędzy z Państw członkowskich = min. naszych kieszeni... warto więc mądrze wybierać
    ale masz rację - dają, to brać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu masz racje... Ktoś za to zapłacić musi i pewnie z czasem darmowe materiały skończą się. Ja wybierałam tylko to co wpadło mi w oko i rzeczywiście może się przydać.

      Usuń
  6. ''Odkryjmy Europę'' - muszę zapolować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio widziałam, że nadal jest dostępna ta pozycja ;-)

      Usuń