wtorek, 2 sierpnia 2016

Wyniki konkursu urodzinowo - wakacyjnego

Żeby mieć już "z głowy" i nie trzymać Was w niepewności uwinęłam się i podaje wyniki... Ale najpierw krótkie ogłoszenia parafialne ;)
Organizując konkurs liczyłam się z tym, że w tych kreatywnych mniej osób bierze udział a do tego mamy wakacje więc tym bardziej dziękuje 20 Osobą które postanowiły jednak znaleźć czas, pobawić się z Pociechami i przesłać zgłoszenia. Choć nie wszystkie pomysły są nasze to jednak ciesze się, że udało się choć trochę i Was zainspirować i mam nadzieje, że nadal będziecie tu zaglądać i działać z Dzieciakami. Jeśli jeszcze kiedyś zrobicie coś co pojawiło się tutaj to miło mi będzie gdy nawet od tak, bez konkursu prześlecie mi zdjęcia i pochwalicie się :).

Średnia liczba uczestników ma jednak swoje plusy... Nie musiałam wybierać i każdy coś otrzyma :). I choć wiem, że w regulaminie było, że Ci co prześlą dwa zgłoszenia zwiększają tylko swoje szanse ale mogą zdobyć jedną nagrodę to w związku, że dwie i tak zostały oraz postanowiłam dorzucić też jeszcze jedną mini niespodziankę to 3 Osoby z tej grupy zdobyły po dwie nagrody w ramach wyróżnienia.
Nagrody długo dopasowywałam... brałam pod uwagę to co stworzyliście, zaangażowanie, czy było to jedno zgłoszenia czy dwa, wasze typy oraz to jakie są nagrody, bo wiadomo, że chłopcu nie dam np opaski. Mam nadzieję, że udało mi się wszystko w miarę sprawiedliwie rozdzielić i będziecie choć trochę zadowoleni. :)

I na koniec... Osoby które zdobyły niespodzianki oraz książkę z łamigłówkami od mojej siostry przesyłają adresy do mnie. Reszta pisze bezpośrednio do sponsorów (zostali już poinformowani).
PS. Miło będzie jeśli po otrzymaniu nagrody podziękujecie sponsorom a mi dacie chociaż zwykłe info :)

Jeszcze raz dziękuję za wspólną zabawę i wszystkim gratuluję :)

Zestaw: Puzzlino, Memos, koło i bańki od Mamcia Kisia


Zdobywa Monika Flok wraz z Natalką i Paulinką :)

 

Zakładka z modnym motywem z bajki "Kraina lodu" od Zakątek Eli
oraz w ramach wyróżnienia mini niespodzianka od nas :)

Poleci do Gosi Blue i Lenki

 

Pięknie ozdobiony pojemniczek na kredki czy inne przybory od Moje Tworzonko

Wygrywa Edyta Kasza i Oliwia


Opaskę od Małe księżniczki - spódniczki TUTU wykonana w kolorze wybranym przez zwycięzce

Zdobywa Anna Bochenek z Laurą i Kornelią


Coś dla Dziewczynki od EMPIS - zabawki edukacyjne czyli zestaw do skrobania zwierzątka

wygrywa Anna Ob dla Wiki i Kingi


Coś dla chłopca od EMPIS - zabawki edukacyjne czyli wodna kolorowanka
oraz w ramach wyróżnienia Ujędrniające serum do szyi i dekoltu ze śródziemnomorska oliwa z oliwek firmy Avon od Żoną być

Zdobywa Paulina Załęska z Jasiem

 

Bawełniana opaska pin up od Filcusie, decoupage, soutache.

Poleci do Renaty Snoch i Emilki 


Cudny kombinezon króliczek w rozmiarze od 62 do 98. Kolory dodatków do wyboru przez osobę która wygra od Skulart

Wygrywa Monika Półbratek wraz z Alą


Girlanda uszyta w kolorystyce wybranej przez zwycięzcę. (na zdjęciu przykładowa girlanda) od Diana Art

Poleci do Anny Potasiak i Jakuba


Komplet czapka z kominem w wybranym wzorze i rozmiarze (na zdjęciu przykładowy komplet) od Tulimysie

Zdobywa Agata Wierzgacz i Julia

 

Przesłodką owieczkę w kolorze niebieskim lub czerwonym do wyboru od PoliLi

Wygrywa Magdalena Sak z Zuzią


Mięciutką podusie motylek od Omatkozcórko

Zdobywa Marzena Bartoszek i Davidek


Zestaw kartonowych zwierzaczków do złożenia i pokolorowania od Kartoniaki

Poleci do Marty Kaźmierskiej wraz z Sewerynem i Franciszkiem


Jedna bluzeczka rozm do wyboru (92-110cm) kolor i haft jaki ma być wykonany również zostanie ustalony ze zwycięzcą. Jest to nagroda od Upominkowy Kuferek

Powędruje do Kasi Marzantowicz i Anazstazji


Szydełkową laleczkę od Czas oscrapowany

Wygrywa Anna Kaczmarska z Ziną

 

Śliczna opaska od HandMade by Paulina

Poleci do Marysi Kasperczak i Gabrysi z Lidką


 Podusię motylek ale tym razem od Minky4Baby Kocykownia

Wygrywa Patrycja Krawczyk oraz Hanna


Urocza, szyta przytulanka kotek od Fabryka Królika

Poleci do Ani Treiber i Emila



Książeczka z matematycznymi łamigłówkami od mojej siostry Ani której recenzje czytacie czasami na blogu :)
oraz w ramach wyróżnienia Jeden z kosmetyków... do wyboru: ujędrniający olejek do ciała lub krem głęboko regenerujący na noc od On Ona i Dzieciaki

Poleci do Julity Pietranek i Aleksandra

 

No i nagrodę niespodziankę odemnie. 

Wygrywa Kamila Fura wraz z Kasią i Wiktorią :)




6 komentarzy:

  1. Serdecznie dziękuję za cudna naagrode :-) i wszystkim również gratuluję Monika Flok

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale t wszystko kreatywne! Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, szkoda, że nie brałyśmy udziału :(
    Pozdrawiamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulujemy wszystkim, cudne prace konkursowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale się cieszę, pierwszy raz jestem zwycięzcą i sponsorem :)
    Jednocześnie mam apel do Pani, która wygrała nagrodę od ON ONA I DZIECIAKI - proszę o jak najszybszy kontakt i podanie danych, to wyślę jutro nagrodę. Jutro wieczorem wyjeżdżam i wrócę dopiero za 2 tygodnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękujemy bardzo,cieszymy sie ogromnie ;)

    OdpowiedzUsuń