sobota, 28 marca 2015

Zajączkowo

W związku z tym, że już za tydzień Święta to w tymże okresie zające kojarzą się właśnie z Wielkanocą. Choć mi osobiście na myśl, przychodzi też porostu wiosna i przebiegające przez pola owe zwierzaczki. "Bliskie" mi w jakimś stopniu są też króliki, bowiem kiedyś mój dziadek je hodował a i w domu mamy w klatce miniaturkę ;).
Tak czy siak niezależnie od okazji i okoliczności można zrobić w domu jakiegoś przedstawiciela gatunku Szaraków bądź ich kuzynów ;).

Dziś własnie natchnęło mnie i Dusię i całe późne popołudnie spędziłyśmy na tworzeniu różniastych zajączków.

Pierwsza Panienka powstała z rolki po papierze toaletowym, którą obkleiłyśmy czerwonym blokiem. Uszka też zostały zrobione z uciętych kawałków roletki. Buźka narysowana poprostu mazakiem a w ramach dodatków kokardka i łapki z tekturki falistej i malutka pisanka :)




Potem w ruch poszła styropianowa forma. Dusia bardzo polubiła ozdabianie takich rzeczy a dodatkowa jak tylko zobaczyła w sklepie tego kicajka to nie było bata i kupić musiałam. Wedle Jej pomysłu, obkleiłyśmy go watą. Pracy w sumie było malutko ale efekt końcowy całkiem fajny... Powstała taka biała kuleczka, która rozsiadła się na naszej pięknie wyrośniętej już rzeżuszce ;)

 

Na koniec zrobiłśmy parkę... a z czego? Bazą to tych zajączków stały się plastikowe łyżeczki.
Przydał się nam jeszcze kolorowy blok, pianka na uszka, słomki, mazaki i standardowo dziś ruchome oczka. :) Pierwotnie próbowałyśmy pokleić wszystko Vicolem ale ostatecznie w ruch poszedł klej na gorąco ;)
I one urzekły nas najbardziej :D



Tak prezentuje się cała nasza zajączkowa ferajna :D


Który podoba się Wam najbardziej?

9 komentarzy:

  1. super! łyżeczkowe i z rolki chyba też sobie z J. zrobimy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie zajączka z rolki. Jest urocza! My mamy zajączki z wytłaczanki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej! Mi podobają się wszystkie:) U nas też świąteczne dekoracje na tapecie:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie są śliczne, ale zajączek z rolki po papierze toaletowym jest rewelacyjny! A co do wiosny to u nas dziś sypał śnieg :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zajączki <3 Świetna ekipa Wam powstała, aż jestem ciekawa co stworzycie w tym roku :D

    OdpowiedzUsuń