czwartek, 6 listopada 2014

Wyniki konkursu "Pani jesień"

Nie jest to mój pierwszy konkurs i za każdym razem mam problem z wyborem zwycięzców ale powiem Wam szczerze, że tym razem było najtrudniej... Zapewne dlatego, że to Dzieci poświęciły swój czas by przygotować prace... Uwierzcie mi, że każde zgłoszenie jest wyjątkowe i ma w sobie to coś... Jeśli kogoś nie wybrałam to nie dlatego, że mi się nie podoba rysunek i uważam że były lepsze...Nie potrafię powiedzieć czym kierowałam się ale podjęłam taką decyzję i już. Chciałabym każdego nagrodzić, naprawdę ale nie mam takiej możliwości. Nie gniewajcie się, nie miejcie pretensji, proszę ;).

Dziękuję za wspólną zabawę :)

Ps. Osoby które zdobyły nagrodę od osoby prywatnej i ode mnie proszone są oczywiście o kontakt ze mną. Reszta pisze bezpośrednio do sponsorów.



1. Mazaki dmuchane od Zefi
polecą do Lenki - Magdalena Klawikowska


2. Książkę od portalu iCZYTAM
zdobywa Kacper - Anna Marchlewska



3. Nagroda niespodzianka od Popelki
powędruje do Sary - Stanisława Koścień


4. Czapkę i komin od Motylanoga - hand made
wygrywa Dominika - Dorota Szulc

5. Zestaw od Osoby prywatnej
powędruje do dwóch sióstr: Kasi i Wiktorii - Kamila Fura


zdobywa Ania - Bata Baranowska


7. Kolorowanka od nas
poleci do Oli - Artur Gawroński



3 komentarze:

  1. Dziękujemy!! Ale dziewczyny się ucieszą :D gratulacje dla wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda.. gratulacje dla autorów zwycięskich prac!

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacja dla wszystkich uczestników! świetne prace! a my dziękujemy:)

    Ania Marchlewska

    OdpowiedzUsuń