piątek, 19 grudnia 2014

Projekt Choinka

Czasami bywa tak, że nagle zapala się nam nad głową żarówka sygnalizując jakiś cudowny pomysł...
Wczoraj gdy to ogarniałam swą willę a dokładniej odkurzałam me zacne posadzki miała właśnie miejsce taka sytuacja. Nagle na myśl przyszły mi 2 słowa: PROJEKT CHOINKA... Od tego właśnie momentu nieustannie rozważałam nad zorganizowaniem małej blogowej akcji.
Myślałam i myślałam, analizowałam, planowałam i już chyba wszystko wiem...
W związku z tym czas wprowadzić ten mini projekt w życie. :)



ZASADY OGÓLNE:
Głównym zadaniem jest urządzenie sesji zdjęciowej choince... tak, tak chodzi mi o to świąteczne drzewko, które pojawiło się w Waszych domach. Mogą być to zdjęcia w trakcie ubierania, was przy niej albo poprostu samej choinki i ozdób znajdujących się na niej. W tej kwestii, wszystko już zależy od Was :).
Ilość zdjęć generalnie dowolna... Tzn... Ustalmy, że musi pojawić się minimum 5 fotek a górnej granicy nie określam...

Aby przyłączyć się do projektu należy: i to są dwie opcje:



1. Dla osób prowadzących blogi.
Robicie wpis w którym umieścicie zdjęcia. Mogą być to same fotki a możecie również dodać jakiś opis. Gdzieś tam w poście miło mi będzie jeśli wkleicie również logo Projektu z przekierowaniem tutaj, ewentualnie dacie jakąś małą wzmiankę o akcji (tak żeby jak najwięcej osób się dowidziało ;) ).

2. Dla osób nie posiadających blogów
Na swoich prywatnych profilach, bądź na funpege-ach (jeśli prowadzicie) zakładacie album zatytułowany Projekt choinka i tam jako pierwsze wstawiacie logo widniejące powyżej plus zdjęcia choineczki. Ważne jednak by w tym przypadku owy album ustawić jako publiczny, żebym zarówno ja jak i inne osoby mogły go zobaczyć.


Każdy kto postanowi przyłączyć się do zabawy proszony jest o podesłanie na adres agamamadusi@gmail.com informacji z linkiem do postu/albumu oraz w załączniku jednego z opublikowanych zdjęć, które będzie "wizytówką" i pojawi się w galerii Projektu na moim FB KLIK. Prosiłabym jeszcze o wzmiankę jak mam podpisać fotkę... czy imieniem i nazwiskiem czy pseudonimem blogowym :)

Wszystkie wasze wpisy/albumy pojawią się również TUTAJ w zakładce.

Na koniec zabawy zrobię oczywiście jeszcze jakieś podsumowanie tutaj na blogu :)


Jeszcze jedna ważna informacja:
Wiem, że nie każdy ma czas tuż przed samymi Świętami więc posty, albumy nie muszą pojawić się już teraz. Możecie zrobić to w najbliższych dniach, po Bożym Narodzeniu jak również po Nowym roku. Macie czas do 10 stycznia :)


Myślę, że wszystko jasno wytłumaczyłam ale w razie ewentualnych dopytań śmiało piszcie :)

Serdecznie zapraszam do wspólnej zabawy... Mam nadzieje, że pojawi się wielu chętnych i wspólnie stworzymy piękną galerię Świątecznych Drzewek :D


8 komentarzy:

  1. w tym roku choinka u nas to całkowicie "męska rzecz" :P - chłopaki w zeszłym tygodniu wybrali i przywieźli drzewko, a jutro sami będą ozdabiać - nie wiem czy się zgodzą na udział w projekcie...
    ale na pewno będę zaglądać, z czystej ciekawości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Im może dać spokój i sfotografować potem samą ubraną już choinkę ;-)

      Usuń
  2. Być może już dzisiaj się zabiorę. ;-) Mam nadzieję, tyle, że jakość zdjęć cudowna nie będzie :-( Ale wpis się pojawi i zdjęcia też, chociaż bardziej w formie dodatku ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. sprężymy się i zrobimy zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie przystąpimy do akcji i dodamy kilka fotek, ale to raczej po świętach, postaramy się przed Nowym Rokiem. Czy to muszą być zdjęcia tylko jednej choinki? Jako, że są to pierwsze święta dziewczynek w naszej rodzinie to wszyscy chcieli aby pomagały im w ubieraniu świątecznego drzewka i tak mamy już 3 ubrane choinki za sobą, a jutro idziemy ubierać kolejną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aj nie zdążyłam....do 10 stycznia było a dziś 12...Moze w przyszłym roku się załapie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 48 yr old VP Accounting Courtnay Marlor, hailing from Trout Lake enjoys watching movies like Major League and Whittling. Took a trip to Thracian Tomb of Sveshtari and drives a McLaren F1. Idz do strony internetowej

    OdpowiedzUsuń