sobota, 21 grudnia 2013

Kartki świąteczne

Boże Narodzeni tuż tuż a ja Wam jeszcze nie pokazałam kartek. Dusia postanowiła zrobić je od siebie i po swojemu a ja starałam się nie przeszkadzam jej w tym ;). Dzielnie wycinała, kleiła, rysowała  i ozdabiała.


Większość pomysłów była Jej. Moja pomoc była niewielka...trochę tylko ozdabiałam brokatem, niektóre elementy przykleiłam i przede wszystkim robiłam kropeczki pod napisy dla Kogo są kartki a Dusia potem je poprawiała :).


Kartek powstało w sumie 8 (dla dziadków, pradziadków, chrzestnej a nawet cioć w przedszkolu). 
Niektóre w sposób tradycyjny wysłałyśmy pocztą, resztę Dusia da osobiście (oprócz tej dla wychowawczyń, bo przez ospę ja musiałam zawieź).

W środku wszystkie karteczki wyglądają podobnie...



Z zewnątrz prezentują się natomiast tak...


Która podoba się Wam najbardziej? :)

Ale to jeszcze nie wszystko. Wspólnie stworzyłyśmy również 2 zaproszenia na Sylwestra :D




1 komentarz:

  1. To się Dusia postarała:) W moich oczach wygrała kartka z górnego rzędu trzecia od lewej - choineczka a pod nią prezenty:) Zaproszenie również ładne:) Buziaki dziewczyny:*

    OdpowiedzUsuń