czwartek, 3 września 2015

Koszyczek

Jednym z "materiałów" z którego dość często korzystamy są papierowe talerzyki... Można z nich zrobić naprawdę wiele fajnych rzeczy... U nas były już jeżyki, ślimak, łabędzie, akwarium itp KLIK. Dusia też chętnie po nie sięga, czasem by coś konkretnego powstało, innym razem by sobie poprostu na nich malować ;). A ostatnio przyleciała do mnie z pytaniem czy mamy w domu jeszcze jakiś talerzyk, bo widziała ostatnio w tv (niestety nie pamiętała w jakim programie) jak dzieci coś zrobiły co Jej się spodobało i też chce. Tak się złożyło że została nam akurat jedna sztuka... Ufff... ;) Także szybciutko zabrałyśmy się do pracy... Dusia dyrygowała, ja pomagałam... ;) Ale chyba nie ma sensu bym tłumaczyła co po kolei robiłyśmy bo widać to doskonale na zdjęciach ;)




W ten oto sposób powstał cudny wiosenno - letni koszyczek :D
Podoba się Wam?



Ps. W związku, że rozpoczął się rok szkolny a ja dziś też wróciłam (niestety) do pracy znowu będziemy miały o wiele mniej czasu na tworzenie, zabawy itd a i ja czasem będę musiała się ciut wcześniej położyć spać ;). Może więc to się przekładać na zmniejszoną ilość notek no ale zobaczymy ;)

11 komentarzy:

  1. super! a Dusia to prawdziwa dusza artystyczna ;) ma dziewczyna talent - brawo (y)

    OdpowiedzUsuń
  2. powiedziałabym nawet, że wielkanocny! ;) widzę, że nie chcecie się rozstawać z latem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, dodać jakiegoś kurczaczka, pisankę i było by idealne na Wielkanoc ;-)

      Usuń
  3. Koszyczek fajny, a z takich talerzyków można wyczarować cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. I takie zabawy z dzieckiem to ja rozumiem
    www.puffa.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, śliczna pamiątka z lata, będzie się na nią pięknie patrzyło jesienią, wspominając ciepłe słoneczne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Liczę na to, że odnajdziecie czas i będziecie dalej tworzyć takie śliczne cudeńka jak do tej pory ;)
    Pozdrawiamy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie jakoś bardzo dużo i często ale coś tam się pewnie czasem zrobi ;-)

      Usuń
  7. Ładny koszyczek:) Wy to macie pomysłów pełne główki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny :) Marysia właśnie go ogląda i tez taki chce :D

    OdpowiedzUsuń