sobota, 24 stycznia 2015

Twórczość własna Dziecka mego cz.2

Taki jakiś mały zastój nastąpił. Wszystko co ostatnio robiłam z Dusią już Wam pokazałam a nowości brak. Niestety tak jak na tygodniu nie mamy za bardzo czasu na kreatywne tworzenie (chyba, że skończę wcześniej pracę albo mam wolne, co się nie za często zdarza)... baaa... nawet czasem brak chwili na jakąś spokojną, konkretną zabawę... :( Strasznie tego nie lubię no ale... :(
Na ogół kombinujemy coś na weekendzie... tyle, że ja jutro też pracuje a zresztą Dusia wybyła do Dziadków... Jednak niedziele będzie należeć do Nas :D więc pewnie coś powstanie.

A tak w między czasie post z serii: Twórczość własna Dziecka mego... czyli klejenie, wycinanie, malowanie, rysowanie... Prace wedle pomysłu Dusi i w 100% wykonane samodzielnie :)

Własny laptop to jest coś... oby tylko lepiej działał niż ten którym operuje jak G. jest w trasie ;)


Kolejny przejaw uwielbienia dla kotów...


... pomysłowa praca z elementami w 3D :)



Trochę malowania farbami też było :)


A to już zimowy obrazek. 
Muszę się przyznać, że na początku nie do końca wierzyłam, że zrobiła to sama, ale G. potwierdził... No i wstyd mi się zrobiło :(. No ale kurczę: i wata, i powycinany bałwanek, i malutkie choineczki... Zdolne mam Dziecko :D


"Nie chcesz mi kupić drugiego kalendarza to nie... sama sobie zrobię... gdzieś miałam taką ulotkę z apteki" ;)


rysunek do szkoły pt "Bezpieczna przewa"...
Trochę się noga wydłużyła jednemu chłopczykowi ;) ale generalnie chodzi o to, że bardzo niegrzecznie zachował się i podstawił ją koledze... no i z piłką na korytarzu też nie powinno się szaleć... Za to spokojnie grać - to i owszem :)


A na koniec prezeńcik dla mnie z okazji imienin :)
Niby taka niepozorna karteczka...


 ... a w środku tylko serduszka i napis... 
Tylko przecież nie liczy się ilość ale jakość... i to nic, że love nie piszę się przez "w"... 


10 komentarzy:

  1. To cudowne móc obserwować jak nasze dziecko angażuje się w tworzenie prac. A jeszcze cudowniej dostawać takie prace od niego :)
    www.MartynaG.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Duśka bardzo lubi coś tam sobie tworzyć. Czasem zamyka się w pokoju i działa... Na ogół powstaje przy tym artystyczny nieład ale to nic ;-) Często podziwiam Jej pomysłowość :-)

      Usuń
  2. Wow jest super kreatywna :) Piękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  3. SUper! Widać ze pomysłowa DUsia jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pomysłowe 3D, a i komputer profesjonalny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz ma w planach narysowanie telewizora, bo nie chcemy Jej kupić ;-)

      Usuń
  5. Córa odziedziczyła po Tobie kreatywne zdolności :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No wow :)
    Super ta z kotami praca wymiata :)
    Fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń