piątek, 18 października 2013

Jesienne drzewo

Ostatnio Dusia miała ochotę na malowanie farbami... sama naszykowała sobie cały sprzęt i zabrała się do pracy. Tworzyła głównie totalnie abstrakcyjne rysunki ale co tam... grunt że się dobrze bawiła. Mazała sobie gąbeczkami, rączkami i pędzelkiem.


Ja w tym czasie przeglądałam sobie blogi i różne inne stronki w poszukiwaniu inspiracji na jakieś kreatywne prace. Kilka zapisałam sobie na przyszłość... a jedną postanowiłam odrazu pokazać Dusi, bo akurat pasowała do jej mazania :). Prace znalazłam na jednym z blogów które regularnie odwiedzam KLIK.
Poszliśmy na całość i rysunek wykonaliśmy w formacie XL. Praca była rodzinna gdyż ja malowałam dłonie farbami i cykałam zdjęcia a Dusia i G. odbijali. Niestety w trakcie coś mi się stało z aparatem i wszystkie zdjęcia jakie miałam szlag trafił. Na szczęście większość miałam zrzuconą na dysk ale przepadły fotki z tworzenia pracy. (do tej pory mi szkoda, bo było kilka świetnych ujęć :( ). Na koniec na szybko, zrobiłam kilka zdjęć, żeby coś tu pokazać.



Korona drzew zrobiona została z odbić całych dłoni, pień Dusia pomalowała gąbeczką a spadające listki to już ślady po paluszkach. Efekt końcowy świetny. Strasznie mi się podoba :)





6 komentarzy: