piątek, 9 sierpnia 2013

Podwodny świat

Do wykonania pracy potrzebne są:
-biała kartka
-niebieska farba (mogą byc dwa odcienie)
-mały kawałek gąbeczki
-kolorowy papier
-klej, nożyczki
-mazaki

Dusia malowała sobie ostatnio swoimi nowymi farbami plakatowymi. Naszła ją ochota na zrobienie rysunku przy użyciu gąbeczek, więc pocięłam zmywak kuchenny na małe kwadraciki i pozostawiłam moją małą Artystkę samą w pokoju. Po paru minutach kierowana ciekawością co Ona tam tworzy, zajrzałam i okazało się, że cała kartka staje się niebieska.



Córcia sama nie wiedziała co to właściwie ma być a mi odrazu skojarzyło się to ze wzburzoną wodą. I tak oto powstał pomysł na stworzenie małego morskiego światka.
Powycinałam z kolorowego papieru rybki (które Dusia ozdabiała mazakami), muszelki i roślinki.



Na koniec, Klaudia przykleiła te elementy na uprzednio pomalowanej kartce i praca gotowa :)


5 komentarzy:

  1. Prywatne małe sztuczne akwarium :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba! Klaudia zostanie małym geniuszem, bawiąc się tak kreatywnie i twórczo. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. 56 yr old Business Systems Development Analyst Isa Ruddiman, hailing from Camrose enjoys watching movies like "Rise & Fall of ECW, The" and Kite flying. Took a trip to Birthplace of Jesus: Church of the Nativity and the Pilgrimage Route and drives a Ferrari 340 Mexico Berlinetta. Wiecej informacji o autorze

    OdpowiedzUsuń